مخاطب عام

این روزها

حوصله نداریم اما همچنان سیبیل نمی‌گذاریم.

بغضمان میگیرد اما گریه نمیکنیم، لعنت به هرچه چشم لعنت به هرچه اشک .

حرف نمیزنیم، لبهایمان خشک شده از همان دستمال کاغذی‌های پست قبل جلوی لبمان میگیریم. به راحتی هم از دستمال نمی گذریم.

با فرزاد بد برخورد میکنیم، اما او طفلک جوابمان را نمی دهد.

به خاطر یک سلام خشک به قول خودشان تریپ می‌آییم.

کسانی را که باید، نمی‌بینیم. در عوض کسانی که نباید زیاد میبینیم.

زیاد نمی‌خوابیم اما اصلا سر حال نیستیم.

تصمیم دیگران را می‌پذیریم و صدایمان در نمی‌آید.

گرسنه میشویم تشنه هم، اما نای خوردن را نداریم.

به سبک حدیث غصه میخوریم.. غصه میخوریم.. غصه میخوریم اما هم غصه نداریم.

انگشتانمان را با نفس خود عطرآگین میکنند، حالتمان عوض می‌شود، دلمان می‌سوزد. اما چه فایده.

مشت میزنیم، میشکنیم، خرد میکنیم، دمی عاشق-دمی فارغ می‌شویم. ( امان از ما )

دخترک لاغر سمج را پس میزنیم اما از رو نمی‌رود.

فحش زیاد می‌شنویم اما باز هم به رگ غیرتمان گزندی وارد نمیشود.

به وبلاگ‌ها سر می‌زنیم اما دیگر زیاد به ما سر نمی‌زنند. 

این روزها حالمان وخیم است. کسی مارا درک میکند؟

 

نظرات 22 + ارسال نظر
فرزاد شنبه 22 تیر 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://petti.blogsky.com

اولا که طفلک خودتی !
دوما جوابتو نمی دم چون می دونم در اعماق دلت چیزی نیست الا یه مشت گه !

من از طفل هم طفل ترم!
بی ادب

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خوبی؟
.
.
.
شما اصلا خوندی چیزی ازش رو؟
یا به صرف اینکه از علی بوده اون رو مناسب ندونستی؟
.
.
فعلا

سلام
اصلا
.
.
.
راستش نه.
چون طرف مارو صغیر عقلی حساب کرده و مثل چوپان صحبت کرده مناسب ندونستمش
.
.
قربانت

مرجان یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

نُچ ! ما سروش ها و کلا پسرای بد رو درک نمیکنیم

که اونایی رو که نباید ببینی زیاد میبینی ! که مشت میزنی و میشکنی

اونوخ آقا توقع داره درکش کنن ! بی تربیت

معلومه که زیاد از حد خوشی

چشمه یکشنبه 23 تیر 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

تا وقتی افرادی همچون شما آرمان شهر پنداشتن افکار آدم ها را رئال بپندارند دنیای ما همین است

و چه بهتر که دنیای ما همین باشد چون آدمهایی مثل شما لیاقتتان بیشتر از این نیست.

مرتا دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
خوبی؟
من که بهت سر می زدم اما حرفی واسه گفتن نداشتم
این روزا مثلا کم حرف شدم!
پست قبلی خیلی قشنگ بود و دوست داشتنی
خسته نباشی
امیدوارم (گر چه امیدواری من سودی نداره) همه مشکلاتت حل شه و
سر حال بیای
این قدر هم گله و شکایت نکنی!! البته من این روزا اوضام بهتر از تو نیست اما ........
تا بعد
بدرود

سلام
خوب. چه خوبی!!!
شما لطف داری
مرسی
بدرود

شهرزاد دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

آره عزیز دلم؟؟؟!!!چی شدی؟؟؟
الهی بمیرم..نبینم که افسرده و غمگینی؟؟
فکر کنم داری مرد میشی...
بیخیال ؛منم گاهی حالم از این زندگی بهم می خوره ولی بعد از یه مدت دوباره بهش لبخند میزنم...
ولی اینو بد جور باهات موافقم...
کسانی را که باید، نمی‌بینیم. در عوض کسانی که نباید زیاد میبینیم.
زیاد سخت نگیر سروش جون....می گذره...
دنیاس دیگه؛گور بابای بقیه...برای خودت باش و به تمناهای درونیت اعتنا کن...به آرامش میرسی...
فدای تو...

مرد میشم؟ هه
دارم خورد میشم.

کاش به همین راحتی بود شهرزاد جان

قربانت

سروش دوشنبه 24 تیر 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://khodahast.blogfa.com/

سلام
بلاگ قشنگی
نمیدونم چرا وسط مطنت یاد غروغ افتادم!!!!!
موفق باشی

سلام
مرسی
مطن، غروغ : دیپلم داری؟
مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

دنیا به کام کیاس؟
آدمای روانی!

آره
یه بار یه نفر بهم گفت:
اونایی که بیشتر میفهمند بیشتر عذاب میکشند.

چشمه سه‌شنبه 25 تیر 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

فک کنم خیلی توی این دنیا داره بهت خوش می گذره

بله
کاملا از پست مشخصه

Leo چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://leopang.wordpress.com

"کسی" خودش رو هم درک نمی کنه ، چه رسد به...

گوشمان را این روزها سپردیم به رامشتاین آهنگ klavier
لیریکش داغونه !

هستند لئو . برای من که بودند

گوشتان را به خوب جایی سپرده‌اید

سلی چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

یعنی من اینجا کامنت نذاشتم؟

آره؟
یعنی واقعا تو اینجا کامنت نذاشتی؟

بومبو چهارشنبه 26 تیر 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

با عرض سلام
طرف صحبت او ما نیستیم بلکه
فرستاده او به اون سرزمین و بقولی استاندارشه

سلام
همچین میگی انگار ما هیچی نمیدونیم
بله منم میدونم که مخاطب این حرفا کی بوده
ولی...
خیلی بده یه ملت نماد روز مردشون یه عرب باشه .
یعنی تو تاریخ ایران هیچ مردی نبود؟

مینا پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.sokoout.blogsky.com

سلام سروش جان خیلی وقته که دلم گرفته و بی حوصله ام از پستام معلومه فکر کنم مرس که سر زدی

خواهش

bombo پنج‌شنبه 27 تیر 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
معذرت میخوام منظور من اصلا این نبود
منظور من اینه که اینایی که من گذاشتم توصیه های ایشون به یکی از زیردستاشه و داره فقط بهش میگه که مردم باید ازت راضی باشن همین...
در مورد روز مرد و اینا
چرا
تو تاریخ ایران کوروش داریم
داریوش داریم و خیلیای دیگه
که یه استوانه سفالین که به دستور کوروش ساخته شده بعنوان اولین منشور حقوق بشر شناخته میشه
یا وصیت داریوش به خشایار
و یا خیلی چیزای دیگه
کسی منکر نمیشه
.
.
.
اما این اصلا موضوع بحث ما نبود

سلام
آقا من چقدر با شما حال کردم
اصلا ناراحت نمیشی


راست میگی موضوع بحث ما نبود ولی ...

darkesh sakhte !

:D


mer30 az hozoore ghashanget doos joon !
UPAM ...
Khoshal misham dobare biyayi !
age nayay ab mishamaaaaa

roozat barfi

سخت نیست. دلسوزی میخواد.

خواهش.
حتما میام.

روزگارت برفی

آنجلینا جمعه 28 تیر 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

اون دختر لاغر هم خدایی دارد!

چی بگم والا.
راست میگی آنجلینا جان

ولی من ...

دوس جونم خیلی ممنونم که سر میزنی ! بخدا با اومدنت یه دنیا خوشالمم میکنی !!!!!!!!!!!!! راستی یه عکس گذاشتم .. دوس دارم با دیدنش بگی چه حسی بهت دست میده یه اولین جمله یا کلمه ای که میاد به ذهنت با دیدنش چیه ! منتظرتمم . روزات برفی

* se sal gerye nakardi?!!!
bekhoda man har rooz 10 bari ashk too chesham jam mishe ...

چشم
حتما

موندم بگم خوش به حال تو یا بد به حال خودم!

سلی یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

جدا سروش یعنی تایید نکردی یا من هنوز تو توهمم؟
ولی من تک تک جمله هایی که برات نوشتمو یادمه هاا !

سروش غلط بکنه نظر سلی جونو تایید نکنه

من به جای سیستم جهانی اینترنت شرمندم

نهنگ یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 03:13 ب.ظ

خب این حالت ها رو که من فکر کنم خیلی وقته داری ولی حالا داره تشدید پیدا میکنه!
از دیگران ... درکت کنن؟!
۱-توقع داری
۲-می خوای
۳-نمی خوای
۴-گزینه الف وب

شاید

گزینه ۴

یه وقت نمره منفی که نداره؟

محمد یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام گل بابا!
در مورد عشق آپ کردم
یه سری بزن
منتظرتم

سلام
حتما

Sahar دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام سروش جون جونم!چطولی؟
من کجا اینجا کجا:دی
دلم واسه اینجا یه کوشولو شده بود،گفتم بیام دستور بدم پست جدید میخوام
این دیگه شرح حالت نیست،الان شادی مگه نه؟:دی
به فرزاد بگو خیلی بی فرهنگه اینجا حرفای بد میزنه:دی:دی
به امید درج این کامنت

سلاممممممممممممممممم
:دی
آره از دیروز به فکرش بودم

گفتم

امیدت محقق شد :دی

نهنگ دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

متاسفانه دیگران هم همین حسو نسبت به تو دارن!

هاااااااااااا
شاید
آره
ولی من براوردش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد