Screwed up

حالتی رو فرض کنید که دل-آرام شما شمارو به اوج برده در همون لحظه یه نفر سیریش میشه که فلان کارو بکن.همین که میای کارو انجام بدی یکی دیگه از آشناهای قدیمی رو می بینی که اونم می خواد یه ساعت **** بگه.و همین که خودتو از شخص سوم جدا می کنی نزدیکه با یه ماشین تصادف کنی و بعدشم دعوا و ... .

دوست عزیز دکمه دلیتت ( delete ) کجاست؟

این هم یه شعر از یکی از دوستان که در تیمارستانی در کرمانشاه به سر میبره:

ای کاروان

                 آهسته ران

                                   من پاهایم درد میکند!

لطفا یکی یه کم خوبیامو بگه!

چند تا جمله که تو این چند وقت اخیر شنیدم و تو ذهنم مونده+جوابایی که تو ذهنم دادم:

احسان(داداشمه): مفت مفت میخوری مفت مفت راه میری عین خیالت هم نیست.( آرزوی مرگتو دارم ای مهربان برادر)

مامان بزرگ: تو خجالت نمیکشی ... ( تو اگه لال بودی بهترین مامان بزرگ دنیا بودی)

یه بچه مثبت: آقا سروش شما خیلی بد صحبت می کنید.( بیا برو تو ....)

یه حسود:سروش تو هیچی غیر از ظاهر نداری.( آخی تو که ظاهر هم نداری)

هیرسا و فرزاد: سروش تو به چه حقی به خودت اجازه میدی درباره زندگی دیگران اظهار نظر کنی.( حال خانم والده چطوره؟)

...: ... .(...)

?What's in your head

دروغ ها چه راحت باور می شوند.

پشت گوش ها چه راحت مخملی می شوند.

توهین ها چه راحت شنیده می شوند.

و چه راحت من دیگر من نیستم.

?Falled in love

۳.۲.۱....

دوست دارم‌ها شمردنی نیست.

پاک‌ترین دختر دنیا فعلا بزرگترین ریسک دنیاست.

این هم جمله‌ای استادانه از استاد مجتبی جون:

"سروش تو بزرگترین مشکلاتو آسون میگیری و از آسونترین چیزا به سختی میگذری!"