دیشب نخوابیدم!

 آن زمان که سکوت همه جا را تیره کرده بود

    آن هنگام که خواب همه را کورتر و کرتر کرده بود 

       آن وقت که صدای لذت زن همسایه با اذان نفرت انگیز صبح ادغام شده بود

          آن دم که گویی گربه ها هم قصد روزه گرفتن دارند و پی سحری در زباله ها می گشتند

  

عاشق آزرده دلتنگ بود 

         سیل اشک جاری بود 

                گلی برای پرپر کردن نبود  

                   اما مو برای کشیدن و کندن بسیار بود 

                      

همان بهتر که هیچ چشم بینایی آنجا نبود 

       که اگر بود، بعد آن غوغای درون دیگر تنها یک راز نبود. 

 

دلم آهنگ مرد دریا ( seemann ) رامشتاین رو میخواد.

نظرات 9 + ارسال نظر
Leo جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

طوفان به پا می کند این غوغا !
ای بابا !!

رامشتاین D: محشره ؛)

آره طوفان ایک

بازم همون ایموشن

سلی شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 06:31 ق.ظ

+ بهتره قسمت کامنت هاتو ببندی سروش جان...
چون تو با اینجور نوشتنت نه فرصتی به مخاطب میدی ..بلکه توهینم میکنی بهش!

ترجیح میدم چیزی دیگه نگم..

میدونم که بعضی از پستا واقعا حرفی برای مخاطب نداره
ولی وقتی مینویسم فقط مینویسم و به هیچ چیز فکر نمیکنم

خوب میکنی که زیاد انتقاد نمیکنی.انتقاد پذیر نیستم

شهرزاد شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

سلامم سروش جان:
خوبی؟؟؟
نمیدونستم اینقدر زیبا وصف میکنی.
شاید باید بگیم وقتی همه خواب بودند او بیدار بود.
اویی که مدام چیزی به سنیه اش میکوبید؛ مدام و بدون لحظه ای تردید.
پس او بسیار گریست.و هر قطره اشکش حقیقتی بود.هر چند که حقیقت نیز خود کلمه ای بیش نیست.او فقط با گریستن حقیقتی مایوس را تکرار می کرد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نمیدونم تا به حال به اون یکی وب من اومدی یا نه ولی می خواستم بگم که من بیشتر توی این وبی که بات ادرسشو گذاشتم می نویسم اون یکی وبم زیاد طرفدار نداره ولی این چرا.
دوست داشتی بیا پیشم.
فدای تو.
فعلا....

سلام شهرزاد جون
مرسی.
لطف داری.حقیقت هم تصور ذهنی ماست.در حقیقت حقیقتی وجود نداره.
حتما میام عزیزم

Leo دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

Dracula ی iced earth رو بگوش به احوالت می خوره !
اصلا کل آلبوم رو گوش کن [Horror Show] خیلی محشره ؛)؛)

چشم سعی میکنم

مینا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام چی بگم؟؟ خودت بگو
حرف نداری مثل همیشه
باور دارمت مثل هیچ وقت
باز هم هستی مثل الان
اما همیشه باور کن که همینیه که هست مثل همین لحطه
مرسی خوب بود سروش عزیزم

سلام
راستش من 6 بار کامنت رو خوندم
اما هیچی نمیفهمیدم!

سلی چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 06:04 ق.ظ

ادقیقا داری درست میگی...

چون اگه انتقاد کنم باید توهین تور و هم قبول کنم..
و این با یه ارتباط وبلاگی چور ر نمی آد..

تر جیح میدم اینجور پستا تو زیاد تحویل نگیرم..
چطوره ؟

آفرین دختر خوب

خوبه

مهسا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.jing00lak.blogfa.com

آپم خواستی.............

حتما

مهسا پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.jing00lak.blogfa.com

عاشقشدیدیگهبیخوابیزدهبهسرت


وای چه با حال شد ا تو هم تو هم نوشتم...





یوووووووووووهااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خیلی شادی ها!

Leo پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://leopang.wordpress.com

بی خیال بابا خجالت دیگه چیه ؟!!؟

والا در بحث ادب ، یه زمانی که همه تا یه کلمه جدید میشنیدن می اومدن معنیشو از من می پرسیدن ، [ما با چشم و گوش باز به دنیا اومدیم اصلا D: ]. ولی خب تو حرف زدنم کلمات رکیک به هیچ وجه استفاده نمی کنم ، اینم به این بر می گرده که کلا آدم مخالفیم ، وقتی همه بسیار مودب بودن ( کوچکتر که بودیم ) من ... ، حالا هم که فحش مثل نقل و نبات از دهن دوستان می ریزه ، 2 تا حرف رکیک دارم یکی واسه حرف زدن : "الدنگ" که تو خونه هم ( مثلا جلو D ) می شه به راحتی به کار بردش D:D:D:D: یکی هم تو نوشتنها و sms ها و اینها ، "کثافت" رو به طور دوستانه مصرف می کنم !!!!!
خلاصه اینکه [فکم گرم شد !] تو وبلاگم باید کاملا بچه گانه برداشت کنی ، نه چیزی قراره منظوری داشته باشه ، نه حرف "بد" یا مفهوم "بد"ی در کاره !!!
نتیجه اینکه [همون !] در جهتی هستم که طرف برخوردم راحت هست یعنی می تونم یه لات بی سروپا باشم ، می تونم یه بچه مثبت آستین بلند باشم D: می گیری که ؟
هر طور که شما راحتین می تونین برداشت از ما داشته باشین ! D:

راستی کامنتتو تایید کنم یا همین طور بمونه و فقط من و u ببینیمش ؟

خوب تو این ضمینه فکر کنم خیلی شبیه منی
فقط من بچه که بودم خیلی مثبت بودم
من برداشتم معمولا خیلی کن و معوجه

نه عزیزم اگه دوست داری تایید کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد