?What's in your head

دروغ ها چه راحت باور می شوند.

پشت گوش ها چه راحت مخملی می شوند.

توهین ها چه راحت شنیده می شوند.

و چه راحت من دیگر من نیستم.

نظرات 15 + ارسال نظر
سلی شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

بودن یا نبودن؟
مهمه ؟

بستگی داره واسه کی؟
واسه من که بعضی ها فقط مهمن

نهنگ یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

دروغ ها رو برای باور شدن میگن!راحت باور کردن دروغ چیز عجیبی نیست!
تو اگر خودت بخوای عوض میشی و هیچ کس نمیتونه جلوی تورو بگیره که عوض شی یا خودت نباشی و این بستگی به خودت داره که برای چی و برای کی و توی چه مدت مان عوض شدی.
پس خیلی راحت اگه بخوای میتونی خودت شی البته اگه خود قبلیتو دوست داشته باشی!
به اندازه همه آدمهای که مردن و زندن و قراره زنده باشن دنیا داریم!دنیا به چشم هر کسی یه شکلی و اونهایی که دنیاشونو مثل هم میبینن سعی میکن مثل هم باشن که دلیلیش هر چیزی میتونه باشه.
اگه حالا وارد دنیای جدیدی شدی که دوسش نداری یا برگرد به دنیای قبلی یا منتظر یه دنیا و یه سروش جدید باش!

آخه عجیب اینه که من میدونم دروغه ولی الکی میخوام باور کنم
واسه کی شو خوب اومدی ولی میدونی بعضی از دوستام براشون قابل هضم نیست حتی گاهی واسه خودم هم قابل هضم نیستم!!!ژ

من همیشه خودمود وست دارم ( وای سروش متشکرم )
آره سروش جدی ورژن 19 ساله چه باحال با قابلیت های جدید همچون ...

مرتا یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
این روزها خیلی چیزا راحت قابل قبول میشن
خیلی چیزا راحت از زندگیمون عبور می کنن!
خسته نباشی
مرسی که میای و سر می زنی
و خوش حالم که از متن خوشت اومد
متنات داره بوی دلتنگی میگیره!؟ یا من اشتباه می کنم!؟
تا بعد

سلام
آره روزهای عجیبیست
خواهش

دلتنگی ؟ میدونم . نه . شاید
قربانت

نهنگ سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 02:26 ق.ظ

هر طور خودت صلاح میدونی!

هاااااااااااااا
یه وقت .....

سلی پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 02:00 ق.ظ

یه کم تو فاز دپرسی بودم چرت گفتم :دی :دی

خوب میام باز

آها
دستت درد نکنه

Leo پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

حس بزرگ شدن دارم ، و همچنین این حس رو که اطرافیان هم بزرگ شدن...

چه قدر بزرگ شدی !

من؟
خوب !
شاید کوچیک شدم
نمیدونم
عجب سوالی!!!!!

نهنگ پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

یه وقت...؟؟؟

یه وقت چی؟
واسه سر زدن؟
بابا به خدا سفر بودم

چشمه پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

ولی می خواهم بمانم
بدون کلک
و در عین سادگی و روراستی
همهی ناجوان مردی ها را
در همه ی نامردی های دنیا
تاب بیاورم
کسی هست همراهی ام کند؟؟؟؟

آره داداش من پایتم اساسی

منتها یکم سرم شلوغ شده

هیرسا جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://waitting.blogfa.com

سلام گوش مخملی خودم ...

من قبلا نظرمو شفاها گفتم ، حال ندارم ...

به قول فرزاد :
ینی باید نظرمو بگم ...؟!!

میدونی با خودم فکر کردم ، خوب من میتونستم به جای اینایی که نوشتم برات ، نظرمو مینوشتم ولی حالا که دیگه نوشتم ...
همینارو بخون تا بعد ببینم چی میشه ...

این میدونی کیه ؟!!...

این منم که بعد از خوندن جواب کامنتم دارم بهت فحش رگ و ریشه ای میدم ...

فکر کنم آپیدم شاید ...

سلام
آره خوب
دهن فرزاد سرویس

خیلی خری به خدا
بابا آپ بابا چه عجب

kalagh-sefid یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

salam


































































































khodahafez

سلام عزیزم
خوبی شما؟
قربانت
به سلامت

چشمه یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

دیگر حتی مجالی برای دروغ گفتن و دروغ شنیدن هم نیست
کجاست راستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعا؟
ولی آدم بیکار زیاده !
چی کجاست؟

نهنگ سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 01:29 ق.ظ

ازت انتظار ندارم بهم سر بزنی.همین که جواب کامنت میدی بسمه!
منظورم از یه وقت همون یه وقتی بود که توی جواب کامنتم داده بودی!
بله آقا!
در ضمن من هر دفعه که کانکت میشم بلاگتو میبینم

بابا این جوری که گفتی آب شدم رفتم تو زمین به خدا

من در برابر این همه بزرگواری دارم میترکم

پژمان تک‌هقان سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.andarmian.com

میگه تو گرافیستی... هیرسا می‌گه... رشته‌ت گرافیک بوده؟ چقدری میگیری؟ آخه می‌دونی... خیلی وقته دیگه گرافیست رو استخدام نمی‌کنن... اصلا راستی چند سالته؟

ای . هیرسا لطف داره
من واسه پول کار نمیکنم
سن و سال که مطرح نیست

مینا سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

خیلی د ی و س ی سروش یه سر از وب جدیده ابجیت نمیزنی بی شرف
منتظررتم بای

بله
نظر لطفتونه
منم دوست دارم
آخ من از کجا بدونم آدرس جدیدت چیه

چشمه سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

مرسی از لطفت
از اینکه به روز نیستم واقعا ناراحتم
امیدوارم زودتر این سال نحس که هر روز داره منو بیش تر و بیش تر به روز کنکور نزدیک می کنه تموم شه

خواهش
آره بابا آپ کن
آخی امسال کنکور داری! زیاد جدی نگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد