زرد و ابله

مردم ایران طی این سالها از بدبختی رنگ و رویشان زرد جلوه می کرد. 

طی این یک ماه هم زرد تر. 

 

نمی دانم از کی تا حالا جیره بندی غذا آن هم به احمقانه ترین روش، انسان را به خدا ( که آن را هم احمقانه در ذهنش پرورانده ) نزدیک می کند.  

 

این بیست و اندی روز واسه هر کس خوشی اورده، ارمغانش واسه من جز فحش، تاسف خوردن و عصبانیت نبوده!

 

هی گوسفند آنقدر نخور تا بمیری ولی به من کاری نداشته باش که ... . 

 

پ ن: کی گفته من آدم متعصبی هستم!

نظرات 13 + ارسال نظر

سلام وبلاگت خیلی جالبه

دوست آمار بازدید وبلاگت چند برابر بشه فقط با قرار دادن لینک باکس رنگارنگ تو وبلاگ و با ارسال لینک به ابن لینک باکس رنگارنگ می تونی این کار را بکنی حالا امتحان کن امتحانش که مجانیه

خود دانی از ما گفتن بود به قول یک ضرب المثل معروف کع می گه سنگ مفت گنجشک مفت به زودی این لینک باکس می خواد یه سیستمی را معرفی کنه که به دون پرداخت هیچ پولی تمام وبلاگ نویسان و یا دارندگان سایت می تونند توش تبلیغات کنن حتی ۵۰۰۰ تومان هم جایزه برای ثبت نام میده

و اگه کالایی هم داری که می خوای بفروشی می تونی تو این سایت تبلیغات کنی و با هر قیمتی که خواستی خیلی راحت بفروشیش

بازم خود دانی از ما گفتن بود سنگ مفت گنجشک هم مفت

بازم می گم امتحانش مجانیه خداحافظ

من همین 8 ، 9 نفر واسم کافیه

شهلا شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.majhoolat.blogsky.com

جالب بود

فقط جالب بود!
فحش میدی ها

bombo شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خوبی رئیس؟
خوشحال شدم از انیکه از فرهاد خوشت میاد!
لااقل تو یه مورد اتفاق نظر داریم!
تا باشه از این تفاهمات!

سلام محمد جون

قربانت

اره تفاهم دوست دارم

مصطفی یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.o2.blogsky.com


سلام سروش جان
ما میتوانیم هرطور که دوست داریم فکر کنیم،ولی حق نداریم که به میلیونها هموطن اهانت کنیم.
بنظرت یک میلیارد واندی مسلمان در سراسر جهان اشتباه می کنن و تو درست میکی؟
اوناکه از تونشونی روی پیشونی ندارن/داغشون تو دلشونه خم به ابرو نمیارن

سلام
چرا حق اهانت ندارم؟ وقتی اونا با رفتارشون به انسانیت اهانت میکنند! من به خودم همچین حقی میدم

یک میلیارد و اندی مه تمام 7 میلیارد اشتباه میکنند و من درست میگم

مرتا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام
چه قدر خشن!!!!!!!!!!
می ترسم چیزی بگم
فقط.....
خسته نباشی
بای بای

سلام
خوب کاری کردی که چیزی نگفتی :دی

مینا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام عزیزم تو بخور بابا نوش جونت غمت نباشه حرفای بقیه رو هم به ....ت حساب نکن دوست جونم
خوب بود مواظب خودت باش زیاد بای

سلام
اون که آره ولی ...
مرسی بای

مینا دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://sokoout.blogsky.com

راستی جیگرووو داشتم همینجوری مثل این احمقا نظرات پستای قبلیرو میخوندم یادم اومد اصلا ادرس وب جدیدمو که الان قدمتش به عصر یخبندان میرسه رو ننوشتم بیا اینم ادرس جدیدش عسسسسیسسسم

www.minamansouryyy.blogfa.com

مرسی
ادرس چنج شد.

مهسا سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.jing00lak.blogfa.com

سلام اینم یه جور نظره راجع به ماه رمضون............
چی بگم ..................
اما مطالب دیگت هم دوست داشتنیه
تو که اهل خیانت نیستی که نه؟
من آپیدما
میای پیشم؟
اگه نیای دیوووووووووووونه میشم........








دیووووووونتم رواااااااااااااانی ی ی ی

سلام
چیزی نگی بهتره
لطف دارین
خیانت؟ نه اصلا
اومدم
فکر کنم حالت زیاد خوب نبوده وقتی اینو مینوشتی

شهرزاد سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

سلامم سروش جان:
خوبی؟؟؟
یک مدتی نبودم و سعادت نداشتم که در کنار شما باشیم و نوشته های جالبتو بخونم.
باید ببخشید
از این به بعد کمتر میام نت
نه حوصلشو دارم و نه وقتشو.
در ضمن عزیز دل شما کمی بیشتر فکر کن.
در مورد بعضی از مسائل.این حق تو هست که افکارت رو بنویسی ولی کمی بیشتر در مورد افکارتم حتی فکر کن.
افکار روی شخصیت و زندگی خیلی تاثیر گذارند تو پسر پاک و خوبی هستیاگر که کمی بهتر و زیبا تر بیندیشی به خدا و به نزدکی با او.
بیشتر کمکت می کنه.
نمی خوام حرفی بزنم که دلخور بشی ولی کمی بیشتر فکر کن وسعی کن عمیق تر بنگری ختی به زشتی ها.شاید نظرت عوض شد.
بازم شرمندتم.
موفق باشی.

سلام شهرزاد جان
مرسی. تو خوبی؟
خواهش میکنم
آخه من از ریشه، خدا رو قبول ندارم. شهرزاد زیبا اندیشیدن فقط اونطور اندیشیدن نیست

لطف داری عزیزم.نه ناراحت که اصلا

قربونت

مهسا پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.jing00lak.blogfa.com

سلام سروش مهربون
مرسی اومدی پیشم
خدا کنه دیگه کسی به کسی خیانت نکنه اما
نمیشه......................
شاد باشی........

سلام
خواهش
آره همیشه یه عده باید بد باشند و یه عده هم خوب
مرسی

Leo پنج‌شنبه 21 شهریور 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

سوال :
گفتی که "این بیست و اندی روز واسه هر کس خوشی اورده"
یعنی میگی که آورده ؟؟

قرار نی که افکارمونو به هم تحمیل کنیم ، فقط دوست داشتم واست یه آرزو کنم که :
امید وارم بعداً به خلاف افکار الانت نرسی که بخوای به خودت فحش بدی !

من نه مخالفت کردم نه موافقت فقط یه آرزو کردم D:

فکر نمیکنم که اورده باشه.

مرسی بابت آرزوت. خودم هم زیاد بهش فکر کردم.

[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 03:09 ق.ظ

از پزشکى
چى حالیت مى‌شه?

اونقدر که فرق گوسفند و گاو رو بفهمم

[ بدون نام ] جمعه 5 مهر 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

دامپزشکى.. نه!
جیره بندى به بهترین روش
اینه

دام نه آدم های دام نما

اسم نداری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد