مخاطب خاص

چشمانم کم سو،

 آسمانم بی ستاره است.

لطفا کهکشان شو.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
س-ح-ر سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 03:27 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

همه ستاره های پر نور رو تو آسمون میخوان ... اما من از پر نوراش خوشم نمیاد چون ماله همه هستند ..
ستاره ای کم سو باش در آسمان پر ستاره ام تا کسی جز من تو را نخواهد ...!!

درست میگی همه ستاره های پر نورو میخوان.

...

س-ح-ر سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

راستی این پستت پی نوشت نداشت :دی :دی

دارم چمدون جمع میکنم !! اه اه ازین کار متنفرم ..!!‌از اوله صب قراره جمع کنم اما فعلا که ... :دی :دی

آخجون دارم میرم :دی
دیگه نیستم بیام هی اینجا کامنت بدم (غمگین)

خوبه جایگزین دارم این سلی بیکاره هی میاد واست کامنت میده :دی :دی

من برم لباس انتخاب کنم بذارم تو ساکم :دی
فقط کتابامو راکتم رو گذاشتم مامانم میگه میخوای اونجا راکت بپوشی یا کتاب :دی !!

چه حرفی میزنه این سحر اه اه اه :دی !!
فعلا

نه پی نوشت نداشت.
تنبل. برو جمع کن دیگه

منم غمگین.

نه . هر کسی جایگاه خودشو داره.

راست میگه دیگه . آدم تو سفر راکت میخواد چی کار.

قربانت.

س-ح-ر سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

گذارش لحظه به لحظه :

چمدانمان که جمع شد اما هم اکنون نیازمند یک عدد شخص هستیم تا کمدمان را جمع کند :دی :دی

همه لباسا ریخت و پاشیده شد :(
شرمساریم که دختری با این سن اینقدر شلخته تشریف میدارد

گوش زد: خاطرنشان کنیم که اینجانب و راکتمان جدا ناپذیر هستیم !! ما اگر برای یک روز هم جایی برویم راکتمان همراهمان است چه برسد که حال برای ۲ ماه مسافریم !! تازشم مگه من میتونم یه روز تنیس بازی نکنم؟؟
نتیجه: راکت عنصریست حیاتی که در زندگیه سحر نقش مهمی را ایفا میکند (نقصه سر خط :دی)

پ.ن : من واقعا شرمسارم که کامنتای بیربط با پست نثارت میکنم ..!! پوزش ما را پذیرا باشید لطفا !!

سلام به خبرنگار واحد مرکزی خبر سرکار سحر جون :

من خودم شلخته هستم اون وقت بیام به کسی کمک کنم کمدی میشه

آها عجب راکتیه.

در ضمن راکتتیم.

خواهش میشود.

سلی سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

شاید باید صبر کنی !

حتما باید صبر کنم.

مرسی
چیزی که گفتی با اینکه کوتاهه ولی آرومترم کرد.

شهرزاد پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 03:27 ق.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

سلامم:
خوش گذشت؟؟؟
جالب بود...

سلام
بد نبود
جای شما خالی

nakhah !
hishki vase kasi kar nemikone aizam !


bazam biaaaaaaaaaaaaaaaaaa
montazeretam haaaaaaaa
UPAM AKHE

Roozat barfi

وااااااااا
چرا آخه ؟


چشم حتما میام
روزگارت برفی

سلی شنبه 22 تیر 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

خوشحالم که تونستم آرومترت کنم؟

بالاخر ما هم تونستیم یکیو آروم کنیم !
ایی سلی :دی:دی


فکر کنم ؟ آخر جمله اول اشکال داره

دخترم نیم نمره ازت کم میکنم تا تا آخر عمرت یادت باشه.

سلی سلی سلی سلی سلی ( فوتبالی خوانده شود )

محمد شنبه 22 تیر 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خوبی؟
متوجه منظورت نشدم؟ منظورت دقیقا کدوم مطلب بود که پست رو خراب کرد؟
مرسی

سلام
مرسی
علی و نهج البلاغه
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد