به جرم خوشگلی

MF : این چه وضع ظاهره؟

من : مگه اشکال داره؟

MF : کارت شناسایی.

چند لحظه بعد، بعد از کمی تند صحبت کردن من

MF : بشین تو ماشین.

من : کجا؟

MF : مفاسد و امنیت اخلاقی.

بازو منو گرفت که سرش داد زدم:

دستتو بکش مرتیکه گفتی بشین، میشینم.

MF#2 : پدر مادرت چیزی بهت نمیگن؟

من : مگه چه مشکلی دارم که چیزی بگن ؟

بعد از کمی جر و بحث

MF : خیلی پر رویی

من : نظر لطفتونه !

بعد از چرخ زدن با مرسدس باحال، داخل کلانتری

MF#2 : اگه کل کل نمیکردی همونجا تموم بود.

من : اگه ظاهرمو تایید کردند همونجایی که سوارم کردی پیادم میکنی.

MF : گفتم که خیلی پر رویی.

MotherFucker ها رفتند و من هم هی این ور اون ور پاس میخوردم.

میخواستند با این کار منو بترسونن.

سرهنگ مادر ... : چرا موهاتو بلند کردی؟

من : مگه اشکال داره؟

س م ... : بله که اشکال داره!

من : مگه امام سوم تون موهاش بلند نبود ؟

س م ... : مگه تو امام حسینی ؟

من : حالا نه این که شما با موهای کوتاه امام هستی .

س م ... : خفه شو سوسول.

من ( زیر لب) : همراه شما

س م ... : دانشجویی؟

من : نه. پیش دانشگاهی میخونم.

س م ... : این چه جور لباسه؟

من : مگه چشه؟

س م ... : آستین کوتاهه

من : آخه مرد حسابی مگه آستین کوتاه اشکال داره.

س م ... : باید تعهد بدی.

من : اگه ندم چی میشه ؟

س م ... : بازداشتگاه. فردا هم دادگاه.

من : چیو باید تعهد بدم؟

س م ... : ظاهر آراسته اسلامی.

من (تو ذهنم) : piss on iissllaamm

من : لباس شاید ولی مو نه !

س م ... : عجب پر رویی هستی

بعد از 20 دقیقه علافی

س م ... : بیا اینجا رو امضا کن.

من : اول باید بخونم

س م ... : حرف اضافی نزن.

من بی اعتنا متن تعهد رو خوندم و امضا کردم

س م ... : میتونی بری.

من( تو ذهنم) : let me stay and watch ur f**king face

پ ن : چند تا دختر بی گناهو به جرم دوچرخه سواری گرفته بودند.

پ ن : از تمام دوستانی که جلوی کلانتری صف کشیده بودن تا با سند دوچرخه منو آزاد کنند متشکرم!

نظرات 13 + ارسال نظر
مرتا دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 07:00 ب.ظ

ای چی بگم؟!؟!
منم دلم خونه مادر جون!!!!!!!!!!
نباید تحمل کرد اما باید تحمل کرد!
سلام
خوبی؟
خسته نباشی

حالت خوبه مرتا جان؟
ممنون منم خوبم
تحمل کردن کار خوبی نیست

فرزاد دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://petti.blogsky.com

چرا ننوشتی DVD منو به f دادی؟!
تعریف کن آقای مفسد فی الارض !!
از همون اولش می دونستم تو انگلی !
اونا فهمیدن بردنت کلانتری !!

+ اون سند های دوچرخه خودش کلی می شد !

+ (برا پست قبلی) : گوسفند ! حالا دیگه پرسپولیس به لطف یزدان قهرمان میشه آره؟!
تو یه بار دیگه زر بزن که هم هم هممم همم هم !

برو بینیم باااااااا

فدای سرم

گوره بابای یزدان
خوبه؟

haDs دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 09:00 ب.ظ

پات به کلانتری وا شد..

توضیح واضحات

شهرزاد چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

سلامم سروش جونم:
خوبی؟؟؟
فدای سرت؛خوب کردی جوابشونو دادی..
مملکت به کثافت کشیده شده بعدا به ماها گیر میدن؛به اونایی که باید گیر نمیدن...
خوشگلی هم برای خودش دردسره....
و به قول خودت جرمههههه
:)))))!!!
فعلا...

سلام شهرزاد جون
مرسی
فدای سرم آره ولی پرونده دار شدم
بهدا

Leo چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

hihihihihihi !
این هنوز اولشه ، یه سری کلاس های فشرده ی زیرزمینیه پرتاب چاقو ، آدم قاپ زنی ، کش رفتن باتون این یارو ها ، چگونه ماشین هایشان را بترکانیم و ... می شناسم اگه بخوای می تونم واست یه سری پارتی جور کنما ...

بابا ای وللا
دمت گرمه ها
اگر این کارا رو میکردم که حقم بود بگیرنم
به هر حال مرسی

شهلا پنج‌شنبه 2 خرداد 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.majhoolat.blogsky.com

اینم از مملکت ما...!!!

ملت تو ما شدیم کوروش والا

مریم شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام
هیچی.

سلام مریم جون
خوبی؟

سرخ شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://sorkh.blogsky.com

می فهمم چی می گی چون خودمم ۶ ساله ( از همون دوره ی پیش دانشگاهی) پاچم تو دهن این ما.در ... ها گیر کرده هر روز بخاطر مو و ... بهم گیر میدن .

توی ۳۵ دقیقه (چند ماه پیش) ۳ بار ایست بازرسی منو گرفت و هر بار تمام ماشینمو گشتن . فقط بخاطر ظاهرم .

یه روز میاد که ما هم بخاطر موهای کوتاشون به اونا گیر بدیم ؟؟؟

واقعا درد داره
فکر نکنم همچین روزی بیاد چون ما که مثل اونا نیستیم!

آناهیتا یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://lifegoeson07.blogspot.com

به هر حال وقتی نماینده مجلسو سردار نیرو انتظامی این جوریند باید انتظار داشته باشند که بقیه هم مفسد فی الارض باشند! از قدیم می گند کافر همه را به کیش خود پندارد!!!!!

سلام
راست میگی
مهم اینه که دهنه من سرویس شد

haDs دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://barooooni.blogfa.com

اهم..
قابلی نداره سروش جان!

آها

سرخ سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

اول اینکه با معرفی دانشگاه خودم آپ کردم .

دوم اینکه برو تو این لینک و از کابینه ۷۰ میلیونی استعفا بده . اگه لینکو بذاری تو وبلاگت که دیگه دمت گرم

http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=2fb9301c-415c-4952-a5ac-fc4cd9be3c8b

سلام
الان نمیتونم سر بزنم
ولی بعدا حتما میام عزیزم
منو ببخش

س-ح-ر جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام سروش جون ..!!

هه با اینا باید همینجوری صحبت کرد ..!!
یه لباس سبز تنشون کردن دیگه باورشون شده!!

+میدونم دیره ولی خودت میدونی که درگیر بودم(چشمک)

سلام سحر جون
ای بابا
آره میدونم

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. جمعه 10 خرداد 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

=)))))))))) این کارای ایران منو کشته!!!
ولی خوب اینجا هم تو دبیرستان (البته نه تو همشون) ولی خوب تو بعضی هاشون اگه دامنت خیییییییییییییییلی کوتاه باشه بهت شلوار میدن :))))))))))


خلاصه قربون دوست سوسول و خوشملممم برممم !
روزات برفی

بله کلا همه هم دیگرو کشتن
دستشون درد نکنه عجب کارا میکنن

بابا من نوکرتم
روزگارت برفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد