ای نخورده مست!

خواب،خواب، خواب باز هم خواب

چه زیباست صفحه تاریک پلکم.

و چه زیبا تر می‌شود آن زمان که خیال پردازی می‌کنم.

و چه تلخ می‌شود وقتی که به خود می‌گویم:"خیلی خری"

 

کاش بشود.

 

هفته‌ای میگذرد و پوست مبارک ما رنگ آفتاب را هم به خود ندیده!

تنها طنین صدای شما گاهی گوش ما را می‌نوازد.

دل‌آرام ما چه احساسات بکری دارد.

 

به قول استاد : ببین جهان چگونه کرده است راست.

به قول اون یکی استاد: فلانی زندگی شاید همین باشد.

به قول همین استاد دومی: من لالم تو کر.

 

راستی خبر دارید که مهربان درخت عاشق ما مست عطر نفس دیگران شد.

فکر کنم این نفس دیگر به درد همان خاک گور بخورد.

کاش میشد معشوق را قلاده زد.

 

روان پریش خودتی.

نظرات 15 + ارسال نظر
Sahar دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

Man aval:d
Ravan parish:d
Che khoshkel bud soroush in posteto ziad dus daramesh.
Hay felani zendegi in nist bavar kon.zendegi maem..
Cherto pert migam chera:d. In upet ru afkaram tasir gozasht.

تو اول ( با تقلب)

منم از این پست زیاد خوشم میاد
تو هم روان پریش سحر؟؟؟؟؟

واقعا ؟

سحر دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

به قول استاد:ای نخورده مست لحظه ی دیدار نزدیک است.
به قول من: اونقدرا هم نزدیک نیست.
به قول تو: ....
وای من تقلب دوس ندارم:دی
آره واقعا

به قول من: هر چی که ...

چه خوب

سحر دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

خوبی سحر؟

[ بدون نام ] دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 05:45 ب.ظ

کاش میشد عاشق را زنجیر بست..سحر شاعر میشود

عاشق در زنجیر که به درد نمیخوره

تو هم با این شعرت

[ بدون نام ] دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خوبی؟
جمله آخرت خیلی محشر بود
از جملات به ظاهر نغز اساتید قشنگتره
البته شاید چون به بحث من مربوط میشه خوشم اومد!
فعلا

سلام
خوبم. مرسی.

نظر لطفته

شاید. مهم اینه که خوشت اومده.
بعدا

نهنگ دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

خوش بحالت!درختت مست شده!
ما جنگلمون از دست رفت!
تبریک میگم داری به حسای خیلی خوبی میرسی!
حداقلش اینه که یه حس جداگانه است که شاید دیگران تاحالا تجربش نکردن!البته معلومه که هیچ کس تجربش نکرده
از اونجایی که همه با هم فرق دارن نتیجه میگیریم هر کسی یه حسو به شکلای مختلف تجربه میکنه!خوب میشی
داری بزرگ میشی!

اووو وه
یه جنگل عاشق داشتی؟
بابا میگن خدا یکی عشق یکی یکی نه دیگه جنگلی!
خدا کنه زود بزرگ شم
دلم میخوا ۲۵ ساله بشم ولی همیشه ۲۵ ساله بمونم
( دلم غلط کرده)

سلی سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

معشوق ؟ قلاده ؟؟؟
چه خشن و روان پریش !!
بابا یه کم احساسات به خرج بده !

همینه که طرف مست عطر یکی دیگه شده دیگه!!

خوب حالا چرا میزنی؟؟
خوبی عمو سلوش ؟

راست میگی شاید واسه همین بوده؟

اهههههههههههههههههه
سلی تو هم گاهی مغز یه جنبش هایی میکنه ها!!!!

ای بابا ! از هر چی عموست بدم میاد

چشمه چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://rainkid.blogsky.com

جمله ی یکی مونده به آخرت واقعا حرف دلم بود
گل گفتی
واقعا کاش می شد

اه چه خوب

مرسی

سلی پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

گاهی نه !
همیشه !!

ملتفتی برادر ؟:دی :دی

خوب میخوای بهت بگم دایی سلوش؟
اصن میخوای بگم سلوش جون ؟
یا همون بگم هووو؟
ای بابا :دی

هاااا

آره

فکر کنم سلوش بهتره

شهرزاد پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 04:05 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم سروش عاشققققققق:
اوخ اوخ؛فکر کنم داغ دلت رو تازه کردم..
بابا سروش بیا بیرون از این قفسی که برای خودت درست کردی..
یه خورده رو ی خوش...احساس..
اونوخ شادی یه چیزی شداااا

سلام شهرزاد
مرسی
نه الان بیشتر تو توهمم

شاید

آنجلینا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

کاش قلاده ای بود....

کاش

کلاغ سفید پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

شاید اگر ریش بگذاری از روان پریشیت کاسته شود!!!باور کن!!

ریش بهم نمیاد

نهنگ پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

من قبلا نظرمو گفتم!

بله

Leo پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

سلام...!

سلام عسلک

سلی جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 01:38 ق.ظ

اصلنم برای قلاده کاشی در کار نیس !
اونی که میخواد میمونه ! اونی هم که نمیخواد میره ! اگه که نمیوخاد همون بهتر که بره !؟!

گرفتی برادر سلوش ؟:دی :دی

بله
حالا چرا میزنی
ما که چیزی نگفتیم
هر چی هم گفتیم غلط کردیم
شلی جون:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد