کمونیست وار ( اقتباس )

با نظر به اینکه بنده عزم راسخی برای وجود یک دختر در زندگانیم دارم و باز با توجه به اینکه این در این موضوع نیاز به یک عدد جنس مخالف هست بنابراین از تمامی دوشیزه‌گان، بیوه‌گان و جنده‌گان محترم خواهش می‌شود مراتب ذیل را مورد عنایت قرار دهند.

 نخست این که من مرد هستم. فکر کنم این از همه چیز مهم تر است. یکصد و هشتاد و چهار سانتی متر ارتفاع دارم. از خانواده ای با اصل و نسب هستم. اگر در نظر شما زیبا نباشم هرگز زشت نخواهم بود. یکی از دندانهای آسیابم پر شده و در حال حاظر دارای گیسوانی حدود سی سانتی متر هستم. دماغی کوچک دارم اما گونه هایم (افسوس!) ورقلمبیده نیست. پدر اینجانب چند سالی است که عمرش را به شما بازدید کنندگان وبلاگ داده است. اما هم او و هم پدرش حاجی بازاری بودند و گذران عمر برای اینجانب آسان است. بر خلاف چخوف به هیچ چیز اعتقاد ندارم حتی خ.. . روزانه دوازده ساعت میخوابم. گاهی پر خور و گاهی هیچ میلی به غذا ندارم. آشنایان زیادی دارم. جملگی انسانهای خاصی هستند. شاعر محبوبم مهدی اخوان ثالث است. از شاملو و آل احمد هم بدمان می آید. عاشق‌پیشه‌ام و تا حدی حسود. نژاد پرست، میهن پرست، دوست پرست کمی ( به قول فرزاد کمی بیشتر از کمی ) هم خود پرستم. آینده روشنی دارم. روشن از لحاظ مادی، معنویش را نمیدانم.

 این بود مشخصات من، اما مشخصات دختر مورد جستجو:

 او باید زیر بیست و یک سال و بالای هفده سال باشد و مسلمان نباشد. چون مسلمانان از نظر من خرافاتی هستند. سایر دین ها هم باید شرایطی خاص را احراز کنند. اگر موهایش قهوه ای و سیاه نباشد بهتر است ولی چشمان او حتما باید زیبا باشد تاکید میکنم چشمانی زیبا. سفید و برنزه پذیرفته میشوند و سایرین رفوزه. او نباید درشت هیکل باشد ما ظریف می پسندیم. کم حرف نباشد و کمی پرجنب‌و‌جوش باشد. او باید باسلیقه و خوش‌پوش باشد و درک هنری داشته باشد و بتواند به آهنگهای من ابراز علاقه کند. او نباید هرگز جمله "مهم نیست" را به زبان بیاورد. نباید تنش را بخاراند و باید با تمام دوستان نزدیک من به گرمی برخورد کند. اسمش نباید فاطمه یا زینب یا هر اسم کثیف عربی دیگری باشد. اگر حرف "ش" در اسم او باشد خیلی عالیست.

پ ن: ما موهایمان را کوتاه کردیم. الان ده سانت هم نیست چه برسد به سی سانت.

س ن: این نوشته تنها اقتباسی از آمریکایی وار چخوف بود پس زیاد جدی نگیرید.

 

نظرات 16 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.nigg3nz.persianblog.ir/

(۱) نه!....پیش تموم شد خدا رو شکر!...
(۲) سوال: چرا نباید خودشو بخارونه؟
(۳) میشه بذارمت تو لیست لینک دوستام آیا؟

خوب خدارو شکر
زشته آخه
لطف میکنید

فرزاد سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 08:45 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سروش باز که تو نوشتی «ش» داشته باشه !
بابا این دختر عربه بی جنبه اس به خودش میگیره !
سیده نوش** !

نوش** جان تقصیر نژاد است
نه تقصیر فرزاد
من معذرت میخوام

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡

★سهلامم دوس جون گلمم ★

★خوفی؟!! ★

★بدو بدو که دعوت شده کلبه دخمل برفی :) ★

¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡



   
ღ☆☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•من منتظرتمااااااااااا ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ



--- oo---@@@@@@:-----------@@@@@@!
-------o@@@@!!!!!;;;@-------@..……….....::;!@
------'O@@!!!!!!!;;;;;;;;@---@...…………..:;;;;;;!@
------@@@!!!!!!!;;;;;;:::.@@......…..…...:;;;;;;;;;!@
------@@!!!!!!!!!;;:::::.............……..…...;;;;;;;;;;!@
------@@@!!!!!;::::::::…..دختر برفی…...;;;;;;;;;;!@
-------@@!!!!;;::::::::……........…..….…..;;;;;;:;!@
--------@@!!:;;::::::::...oo………..….…....;;;;;;!@
----------@!!!!;::::::::…......oo……………...:::@
------------!!!!!;:::::::::…........oo……....….@
--------------!!!;:::::::::::.……………….....@
-----------------!!!;;:::::::::.…..…….…..@
---------------------:::::::::::……..…@--oo------*
------------------------::::::::.…...@-------oo---***
---------------------------:::::.@------------- ooo*##
-----------------------------::;::--------------_##ooo###
------------------------------::----------**##########

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
★★★روزات برفی عزیزم★★★
¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡

سلام
روزگارت برفی عزیزم

س-ح-ر چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 03:26 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام سروش جون ..!!

موهای شما همان کمتر از ۱۰ سانت زیباتر مینماید :دی :دی

+بیش از حد خود پرستم ...!!!!

با خوش پوش موافقم خیلی مهمه ..!!

دیروقته باید رفت :دی

فعلا

سلام سحر جان
نظر لطف شماست
خود پرستی بد نیست
آره خیلی مهمه
وقت خوش
بهدا

شهرزاد چهارشنبه 15 خرداد 1387 ساعت 10:18 ب.ظ

سلامم سروش جون:
خوبی؟؟
بابا کم توقع!!!!
چرا مسلمان نباشد؟؟؟
آره خدایی این اسم های عربی رو موافقم...
خوب توقعت؛موفق میشی حتما عزیزم...
آرزو در جوانان عیب نیست..
آپمم عزیزم؛بدو بیا..
فدای تو..
فعلا..

سلام شهرزاد جون
مرسی
کلا بی دین باشد
خوبه که موافقی
مرسی
حتما میام عزیز
قربونت
بهدا

نهنگ پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.nahang.blogsky.com

پس از انقلاب صنعتی اروپا کارگرانی که در کارخانه های بزرگ مشغول به کار بودند.کم کم به صورت شهرک هایی کوچک در نزدیکی کارخانه ها در آمدند.پس از مدتی عده ای از کارگران روشن فکر به این نتیجه رسیدند که اگر از کارخانه اخراج شوند هیچ سودی از عمر تلف شده خود در کارخانه نخواهند داشت بنابراین آنها درخواست کردند که در سهام کارخانه سهمی داشنه باشند و اینطور هم شد.پس از چندی به این شهرک های کوچک کمن گفته شد و آن دسته انسان هایی که به دنبال این هدف بودند کمنیست خوانده شدند .و این به طور دقیق همان چرخه عدالت محوری در ایران (برای مثال سهام عدالت) و بیت المال در زمان حضرت علی (ع)بود.واژه کمنیست هرگز نباید با واژه سوسییالیسم هم معنی خوانده شود.
به هر حال شمارا را لینکیدیم!
با سپاس

من به خاطر چیزی که یاد آور شدی متشکرم
مطلب مهمی بود اما نمیدونم چه ربطی به پست داشت
به هر حال کی گفته من مهندس کبیر هستم ؟
تازه کبیر عربی است و مارا اصلا خوشایند نیست
لطفا سروش خالی

نوش** پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

1.هیچ کجای شناسنامه من نوشته نشده که من سیده ام!
2.بی جنبه هم خودتی فرزاد جان اون فقط یک شوخی بود که خودت شروع کردی حالا هم تموم شده!
3.به من هم نگو عرب من از عربها بدم میاد.

فرزاد:
سلام نوش** خانم.
چطوری فرزندم؟
مگه حتما باید تو شناسنامه نوشته شده باشه؟!
تو شناسنامه دوستتم یه چیز دیگه نوشته... تو شناسنامه من هم همین طور !
مهم واقعیت امر هست..
تازه شنیدم شما رگو ریشه ترک هم داری:دی
نوش** جان من با کسی شوخی نکردم که !
من اون روز گفتم نوش** هم بیاد که دوستم تنها نباشه.. چمی دونستم شما منتظری من یه حرف بزنم و ...:دی
باشه دیگه بهت نمیگم عرب به شرطی که تو هم دیگه پست هایی که برا شما نیستو به خودت نگیری!!!

سروش :
من این وسط هیچکاره ام

نهنگ جمعه 17 خرداد 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.nahang.blogsky.com

به نام پروردگار بخشنده مهربان(تا اینجاش کاملا فارسی بود)
درود و خسته نباشید خدمت جناب آقای سروش بدون پسوند
برای ما هیچ تفاوتی نمی کند که شما را به چه نامی بلینکیم .هر طور خودتان صلاح میدانید.
تشکر که عربیه!مرسی هم مال فرانسه است . ممنون که مال ترکیه بنابراین
با سپاس فراوان
مدیریت بلاگ نخلستان سعدی

قربون دخمل چیز فهم

haDs یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.barooooni.blogfa.com

فرزاااااااااااااااااااااااادددددددد!!!!!!!!!!
می‌کشمت!
^دو روز نبودما!

جون شما و جون فرزاد

haDs یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

Lady killer شدیا سروش!

ما نوکرتیم

Leo یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://leopang.wordpress.com

ای ول... ؛)

مو ها تو کوتاه کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا !

همه هد زدن ها و اینها به هیچ رفت عملا ً پس ...


حیف گشت :(

آره لئو جان
دست رو دلم نزار که ...
یادش به خیر چه هدی میزدیم
حیف

Leo یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://leopang.wordpress.com

راستی نمی تونه مو هاشو رنگ کنه ؟؟

چرا مگه رنگ کردن اشکال داره

Leo دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 02:19 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

منظورم اینه که موهاش سیاه و قهوه ای باشه رنگ کنه یه رنگ دیگه ...

[ قرمز و آبی مثلاً ! ]

یه خواهش کنم ؟
این لفظ لئو "جان" خیلی اعصاب می کشه D: !

خوب خوبه بزار رنگ کنه
اشکال نداره

چشم لئو عزیز

Leo جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

عجب موجود جالبی هستی ! وقتی یکی حرفهایی مخالف با افکارت می زنه ازش واسه شریک کردنت توی افکارش تشکر می کنی !
ایول بابا ایول !

راستی کلا به چی اعتقاد داری ؟
نظرت اگه می خوای خصوصی بمونه بگو تا تایید نکنم ( فقط من و u می بینیم )
یه خورده افکارتو واسم شرح می دی ؟

-> من شیفته ی این شدم D:

الان اینی که گفتی خوبه یا نه ؟
من کلا به هیچ چیز اعتقاد ندارم
ولی هنجار شکنی هم نمیکنم
آزاد بودن و به آزادی دیگران احترام گذاشتن
به قول نامجو

عقاید نئوکانتی از آن من

Leo جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

خوبه خیلی هم خوبه ؛)

یعنی افکار خاصی هم نداری ؟

یعنی نمی شه شناختت ؟

یعنی نکات خاص تو طرز فکرت نیست ؟؟

وای لئو من خیلی دلم نمیخواد درباره افکارم صحبت کنم
آخه مطمئنا بعد از صحبت کردن تو حالت از من بهم میخوره

خیلی ها منو سطحی میشناسن
نکات خاص تو لحظه به ذهنم میرسه
آخه از بحث کردن های بی نتیجه خوشم نمیاد

Leo شنبه 1 تیر 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

باشه ...

من اینو یه جوری توهین به شعور خودم تلقی می کنم .
ولی نمی شه که مجبورت کرد .

با این حال خیلی دوست داشتم ببینم چه طوری فک می کنی !

شرمنده...

نه عزیزم
چرا من قصد توهین نداشتم که

وای منو ببخش لئو قصدی نداشتم

من الان شرمنده تر از تو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد