مضرات عید دیدنی

زن عمو: تو باهوش ترین بچه فامیلی حتما امسال دانشگاه تهران.

دایی: سروش جان کاراتو جور کن بری سوئد میتونی هتلداری بخونی چون هم خوشتیپی هم خوش هیکل.

شوهر خاله: سروش جان بزن تو کار بساز بفروش که نون فقط تو این کاره.

اون یکی دایی: سروش جان این نوع لباس تورو بی هویت نشون میده.

بابابزرگ: با این مدل موی تو یک دختر به نوه هام اضافه شد.

 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در تمامی لحضات شنیدن این جور حرفها یه شعر از متالیکا به یادم میومد

Out of my own out to be free      One with my mind they just can't see

No need to hear thing that they say       life's for my own to live my own way

نظرات 22 + ارسال نظر
آنجلینا شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

من اون شعری که گفتی نشنیدم..اگه دلت خواس برام پیداش کن...راستی سلام

وبت جالب بود

افتخار لینکیدن می دی؟
البت شاید یه چند روزی نبودم
ممنون که اومدی

سلام
من میتونم لینک دانلودشو برات بفرستم
من از نوشتنت خوشم اومده حتما لینکت میکنم
ولی اگر خوشت اومده لینکم کن
خواهش میکنم

مرجان شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

رفتی سوئد منو گیگیلیو هم با خودت ببر دی: راستی واقعا شکل دخترا شدی؟

اون به چشم
ولی اگه ۵ سال صبر کنی کاپیتان کشتی میشم اون وقت ۳ تایی میریم وسط اقیانوس
موهام بلند شده حدودا ۳۰ سانت گاهی میبندم و یه کمی ته چهرم شبیه دختراس
باعث شرمندگیه (‌ من مامانمو می خواهم )

فرزاد شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://petti.blogsky.com

به به آقا سروش !

این شعر خیلی قشنگ بودااااااااا
نشنیده بودم !!

غصه نخور عزیزم
تو نه باهوشی... نه دانشگاه تهران میری... نه خوشتیپی و خوشگل !
اون نوع لباس هم اصلا بی هویت نشونت نمیده...
بابا بزرگتم یه جاییتو ندیده که اون حرفو زده !!!
شلوار اندام نما بپوش عزیزم:X

اینا که گفتی فرزاد جون نظر لطفته
در مورد لباس اندام نما هم ..... باید نظر بده
اگه بابابزرگم ندیده ..... که زیاد دیده
دی:

NoOsH!n شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

حالا این لالایی بلدا خودشون خوابشون برده؟!

نه بابا همه‌شون یه عده ازگل از خود راضی هستن

هیرسا شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://waitting.blogfa.com

قربونت برم جیــــــــــــــــــــــــــــــــگر !...

لباتم مثل دختراست آخه ...

حیف خدا مارو ( گی ) نیافرید ... :دی

در ضمن برای هویت دار نشون دادن میتونی از کرست ... استفاده کنی ...

ما نوکریم
سروش آنجلی گفتن
گی بده حسن
خیلی **** ******

مریم یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 07:36 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
خوشم میاد همه هزار ماشالله این کاره هستند.
با این اوصاف دیدنی هستید.

سلام
آره وللا
نه واسه من که فرقی نمیکنه
ما دیگه عادت کردیم

یک آدم اینجوری یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

هه احیانا تو عید دیدیدنی نرفته بودی پیش فامیل بابای من؟!! آخه اونام همین طورین حالم به هم می خوره از این صحبتا برا همینم از گوشی بابام به خودم زنگ می زنم الکی می رم تو اطاق که از دستشون راحت شم!

اینجوری جون اسمتو رو کن ببینم آشنا نیستی
خاله زاده ای عمه زاده ای
خدا رو چه دیدی شاید فامیل شدیم؟!!!

یک آدم اینجوری یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

نه نگران نباش ما تو فامیلمون سروش نداریم منم اسمم پرستو استش!

نگرانی نداره
خوب هم میشد

یک آدم اینجوری یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

نه نگران نباش ما تو فامیل سروش نداریم!

راستی بیا آپم!

گفتم نگران نیستم

چشم

[ بدون نام ] یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 07:48 ب.ظ

زن عموت راس می گه بیا دانشگاه تهران پیش خودم
(;

چشم. اما مطمئنی میتونی منو تحملم کنی

شهلا یکشنبه 11 فروردین 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.majhoolat.blogsky.com

ببخشید بی اسم و آدرس شدم

خواهش

haDs دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 07:47 ب.ظ

سروش جان امسال خیلی داری داری درس می خونی خاک تو سرت اگه دارو سازی قبول نشـــــــــــی!

^ خوش به حالت که اینو بهت نگفتن!

پس درک میکنی
درود ای همدرد

فرزاد دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://petti.blogsky.com

ای کره خر !
باز دارم برات !!!
حالا حرف ... رو می کشی وسط هان؟!

+ آپم

مرحمت عالی زیاد

آمدیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

salam faghat omadam begam sale no mobarak va dahanet boooooooooooooooo mide
hamin
sabz bashi
sali por az shadi va po dashte bashi

به احتمال جدید باید سعید باشی

سال نو تو هم مبارک عزیزم

چند روز دیگه میبینمت

.•*(¤¯°•.★ دختر برفی ★.•°¯¤)*•. سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممممم
خوبی؟
من دوباره اینورم :)
........
شما چطوری؟
عید خوش گذشت؟
روزات برفی

سلام
الکی خوشم
به سلامتی

عید بد نبود
ولی خوب هم نبود
از برف دیگه گذشته

آنجلینا سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

در اولین فرصت لینک میشی...الان با کمبود نت مواجه هستم...برای همه چی ممنون( راستی اونقدا زبان می فههمم...ببین:آی ام بلک بورد...دیس ایز ا پن...)دیدی؟

خواهش
معلومه که بلدی
کلاس خصوصی قبول میکنی ؟

مرتا چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
روز بخیر
خیلی وقته نیومدم
بهم سر بزن

درود
مرسی
چشم

آشنا پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.badstu.blogsky.com

سلام. از نظری که دادی ممنونم. باز هم به من سر بزن. خوشحال میشم. امید وارم کنکور قبول بشی...

سلام
خواهش
ممنون

آزاده پنج‌شنبه 15 فروردین 1387 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام
خوبی؟؟
با یه کم تآخیر عیدت مبارک !

امیدوارم سال خوب و قشنگی رو پیش رو داشته باشی...

سلام
مرسی. ای بد نیستم.
من هم سال خوبیو واست آرزو میکنم

ÐДЯK $cДЯЄਂ.•● جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلام سروش جون !!
خوبی؟؟
شرمنده کمی دیر شد چون من نبودم ..!! مسافرت بودم و تازه امروز برگشتم...
آره من از وقتی که خودمو شناختم میدونم از عید دیدنی رفتن متنفرم ...!!! ازینکه دیگران نظراته رنگارنگ در مورده من یا اخلاقیاتم بدن متنفرم ... البته دوستام چرا ... دوست دارم در موردم قضاوت کنن اما افراد فامیل هرگزززززز !!!
خوب برم دیگه

فعلا

سلام سحر جون
خواهش
امیدوارم خوش گذشته باشه
خوشحال شدم
بعدا

شهرزاد جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 02:45 ق.ظ

سلامم سروش جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
تعطیلات امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه..البته با این تعریف هایی که تو کردی گویا باعث اعصاب خوردیت بوده ....
اهمیتی نداره دیگران چی فکر میکنند...البته نظرات مهم و جامه که به آدم کمک کنه مهمه ولی این جور نظرات نه...
برای خودت زندگی کن..
آدم مگه چند دفعه میخواد زندگی کنه...
مرسی پیشم آمدی..
فدای تو..

سلام شهرزادی
بد نیستم؟
کاش اعصاب خوردی!
اگر برای خودم زندگی نمیکردم که دیگه آدم نبودم
خواهش
قربونت

آنجلینا جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://kalagh-sefid.blogfa.com

کلاس خصوصی؟

باشه

ترم ۱ فقط رو حروف کار می کنیم...

a
b
c
d
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فعلا همین کافیه!
میترسم تا آخرشو درس بدم برات سنگین باشه و از درس زده شی!!!تا مبحث بعدی رو همینا حسابی کار کن!۵۵تا تستم بزن که قوی شی!!تا جلسه ی بعدی درود و دو صد بدرود!

خانوم این کنار دستی ما هی اذیت میکنه
یاد کلاس زبان هام افتادم
ممنون آنجلینا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد