F**king teacher

وقتی مجبور باشی برای نمره گرفتن از فلان دبیر مثل اَنتر هزار جور ملق بزنی همون قدر به خوشبختی نزدیکی که کُذت تو بینوایان بود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نتیجه: بشین مثل آدم درستو بخون.

 

نظرات 21 + ارسال نظر
فرزاد پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://petti.blogsky.com

بعضی وقتا مجبوری از یه جای اون دبیر مث همون انتر آویزون بشی !

اویزون مکیدن ... . مگه یادت رفته جریانه هاشم نژادو

Breeze پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 12:55 ب.ظ

فک کنم باز وضع کذت بهتر از ما بوده... حداقل آخرش یکی اومد نجاتش داد...
.
.
.
معلومه توی نتیجه گیریهات آدم موفقی هستی!

آره شاید اون از ما بهتر بود
نظر لطفتونه

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

کاش مثله کذت بود....

آخرش راحت می شدیم...

اما اینجوری که ما پیش میریم مثل ... مثل شانس یه خر تو گل گیر کرده برای رهای می مونیم!


قربانت یک آدم اینجوری!

آخرش که راحت میشیم
تا آخر عمر که نمیخوام درس بخونم

چاکرتیم

شهرزاد پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

سلامم سروش جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
بهت نمیخوره که اهل منت کشیدن از معلم باشی!!!!
ولی نتیجه ی خوبی گرفتی عزیزم...
گاهی لازم آدم منت این معلما رو هم بکشه...
حتی منت گنده تر از اونارو....
موفق باشی...
درس از همه چیز تو این دوره زمونه مهم تره....
فدای تو...
شاد و پیروز باشی...

مرسی
واقعا هم اهلش نیستم
من اسمشو میزارم سفسطه
یه جور خرکردن
بازم مرسی

مرجان پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 04:54 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

بستگی داره چه درسی باشه که بشه خوندش یا بشه از دبیر نمره گرفت ؛)

این هم نکته‌ی مهمیه

مینا پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

واقعا بشین درستو بخون که به این فلاکت نیفتی اخه منم همینطوریم هر وقت که اخر ترم میشه یاد این میفتم که یه عالمه درس روی هم تلانبار شده و نخوندم
همه دیوونهها همینطورین عزیزم خودتو ناراحت نکن
من اگه معلم یا استاد میشدم به همه نمره میدادم زیاد

مرسی از راهنماییت
نظر لطفتونه
عجب استادی

مونا پنج‌شنبه 9 اسفند 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
راجع به پست: التماس به خلق خدا ذلت است،اگر برآورده شود منت است اگر برآورده نشود خفت است.
التماس به خدا حاجت است.اگر برآورده شود حکمت است اگر برآورده نشود مصلحت است. ( اگه منت خدا رو بکشی هیچ وقت پشیمون نمیشی چون خدا تو رو به خاطره خودت دوست داره.تازه تا خدا هست چرا التماس و منت بنده خدا؟! ولی همون درس خوندن بهترین راه حله!!)
درمورد کامنتی که فرستادید:
حسین اگه می خواست به قدرت برسه خیلی راحتتر از اونی که فکرشو بکنی می تونست اونو به دست بیاره. نه اینکه از همه خانواده ش و عزیزانش و حتی جونش دست بکشه!
شما هم یه کم عاقلانه تر فکر کنید
اگر میلیاردها قرن هم بگذره حسین همون حسینه چون توی دلهای ماست و هیچ نیرویی نمی تونه اونو و عظمتش رو از توی ذهنو قلبمون دور کنه.
یه چیزی راجع به خودتون:
فکر نمی کنید این خیلی بده که در اولین آشنایی خاطره بدی رو در ذهن طرف مقابل به جا می گذارید؟ یادتون باشه اولین آشنایی تا قیامت یاد آدم می مونه حتی اگه بعدش خوب یا بد شه!
از اینکه سر زدید ممنونم.
موفق و شاداب باشید
و حسینی!!

راجع بع اعتقادات و خدا و حسین و قلی ... بحثی ندارم چون اعتقادی ندارم
و از نگاه من کسانی که اعتقاد دارند محروم از فکرند

من هم میدونم که اولین دیدار خیلی مهمه منتها از من نخواسته باشید به خاطر اینکه اولین دیدار بود حرف دلمو نزنم
موفق و شاداب یه چیزی اما آخری اصلا

شهرزاد جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 12:59 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامم سروش جان:
خوبی؟؟؟
آپممم گلم...خوشحال میشم که به من سر بزنی...
فدای تو..
فعلا....

مرسی
حتما
قربانت
تا بعد

سرخ جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

راستی ممنون از اینکه سر زده بودی .

خواهش میکنم

مونا جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 02:05 ب.ظ

از اونچه که هست فرار می کنید
این کاملا معلومه!
باشه.اعتقادات هرکس برای خودش ارزشمنده ولی فکر نکن اعتقادات تو از خودت یه آدم با فکر میسازه و دیگران بی فکرند.
مطالعه کن !
حداقل مطمئن شو که حرفی که می زنی درسته.و وقتی از همه جهات مطمئن شدی اونوقت با آدما درباره مهمترین دارایی ( دین و اعتقادشون ) حرف بزن و دارایی خودت رو بگو.
حتی اگه حسین هیچ کس هم برای تو نباشه برای من ارزشمنده چون اون یه عاشق واقعی بود و یه آدم به تمام معنا بود. من با تمام وجود بهش اعتقاد دارم.
نمی گم حرفهاتو نزن ولی توی ذهن آدما تصویری رو که دوست ندارن ایجاد نکن.تو این جوری حتی اگه راست بگی بازنده ی میدانی. ( هیچ وقت درمورد بحث ها این قدر مطمئن حرف نزده بودم .اینو گفتم که بدونی ذره ای شک توی حرفام نیست!)
خدانگهدار دعا می کنم حق رو پیدا کنی .

فرار نه
بهتره بگیم من مثل شما حوصله ندارم
امیدوارم بازم بیان اینجا من که حتما هر روز سر میزنم
از لطفتون متشکرم

h@Ds جمعه 10 اسفند 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

آخ گفتی..
نتیجه رو می گم!!

وای وای تو هم؟

مریم شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
من از این مشکلات ندارم.
درکش هم نکردم.
پس باید بگم : بشین مثل آدم درستو بخون
استادها با انترابزی نمره نمی دهند خودت را آماده نبردهای بزرگتر کن

درود
نبرد های بزرگتر الان
نه من در لحظه کارمو انجام میدهم و نیازی به پیشبینیو ... ندارم

مریم شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

خودم مرده غلطهای تایپی خودم هستم.
انتربازی منظورم بود

ولی معلم ما به انتربازی نمره میده ها

هدا شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلااااااااممم
آخخخخ خوش به حالتتتتت!!!!!!
من اگه یه سال پشت سر هم قورمه سبزی بخورم بازم سیر نمیشم :X

......
قالب وبلاگت حرف نداره !!!!!!


روزات برفی :)

من که حالم داره به هم میخوره

دهنم سرویس شد تا این شکلی شد

آفتابی خیلی بهتره

هیرسا شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://waitting.blogfa.com

خوبه به این نتیجه رسیدی !!!...

الان که میدونیم مثل مرد میریم اسممونو مینویسیم بعدش هم مثل دو تا رفیق شفیق به طور هم زمان میایم بیرون و میگیم :

بازم افتادیم... (-:

نمیرسیدم باید چی کار میکردم

آره ولی به قول آرش ما تحتش ناپایدار بعد پاسش میکنم

شهلا یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.majhoolat.blogsky.com

معمولا ما تو دوران مدرسه یا دانشگاه هر کاری می کنیم غیر از درس خوندن
پس باید جور این کارا رو هم بکشیم دیگه

آره اصلا اگه کارای غیر درسی نبود که کسی مدرسه نمیرفت

ماندا یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.mandaa.blogfa.com

راستشو بخوایی درسخوون بودم و از اوون دخترایی لوسی که واسه ۲۰ گریه میکردن !!!واقعن چندش اور بودم .اگه رقیبم نمرش از من بالاتر بود میمردم و توی خونمون عذا عمومی بود !!!
بعدها دختر خوبی شدم ...!

منم همین طور من امید المپیاد بودم مثلا
باز خوبه که تغییر کردی

آزاده یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
دفعه ی اول که میام وبت ...
البته با اجازت !!!
امیدوارم وبلاگ تو هم مثه وبلاگ فرزاد خوشگل باشه ;)

در ضمن اینم بگم که اگه بخوای از الان دنبال نمره باشی که بری دانشگاه بیچاره ای ... از من گفتن آقا سروش اگه می خوای مثه من بدبخت نشی بشین درستو بخون ! ;)

خوش باشی...


خو ش اومدی
امیدوارم بیشتر هم بیای

وا مگه تو الان بدبختی
ما که همینجور ریپ میزنیم و پیش میریم

NoOsH!n دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

هه!

واقعا چه همه معنا و اشارات که از این دو کلمه نمی‌باره

فرزاد دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://petti.blogsky.com

داستان به همین جا ختم نمیشه...

پس به کجا ختم میشود
به... (‌فحش دادم)

NoOsH!n دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

هه!، تا اونجا که من میدونم از کنارهم نشستن دو حرف درست شده! نه دو تا کلمه !!!!

من که کلا ادبییاتم ضعیفه
ولی خوبیش اینه که فهمیدم که دنبال جوابتم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد