هیچ آدمی خلق شده عشق نیست

همه محصول حواسپرتیه زن و مرد در یه لحظه ی هم آغوشی، یه لحظه غفلت، یه لحظه فراموشیند. آنجایی که زن و مرد به اوج لذت رسیدند و حیفشان می آید عشق بازیشان را قطع کنند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نتیجه: به هنگام هم آغوشی به فکر آینده آدمی باشید که شاید نخواسته باشد پا به این دنیا بگذارد.

نظرات 13 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

اگه حساب شده در آغوش هم برن و از قبلش صغری کبری بچینن ، به نظرت حسی هم باقی میمونه یا به وجود میاد ؟

این همون وقتیه که عقل و احساسات در مقابل هم قرار میگیرند

لیلا دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:54 ب.ظ http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام سروشییی بابا عجب گل گفتی حیف که دیر گفتی منو به دنیا آوردن!!!

شرمنده. غفلت از من بود.

هیرسا سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://waitting.blogfa.com

تو نمیگی که اگه مامان بابات غفلت نمیکردن دیگه ما رفیق نداشتیم ، مرتیکه ؟!...

ولی قبول دارم...
البته بعضی حا زن میگیرن که بچه دار بشن...
این یعنی معشوق رو ، رو کَس دیگه ای( بچه ) دایورت کردن...
در ضمن از این حرفا با من نزن که یاد میگیرم !...

حرفه من فقط واسه خودم نبود.
راست میگی بعضی ها فقط به فکر بقای نسلشونن

مینا سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://sokoout.blogsky.com

من یکی هواسم هست که چکار دارم میکنم
تو هواستو به خودت جمع کن سروش جانتا عشق نباشه چجوری شهوت میاد سراغ ادم؟؟؟
تو چرا وقتی که ناراحتی شهوتی نمیشی؟
چون عشقت میاد پایین چون به روحیت و عشقت بی توجهی شده پس نگو بی عشق اوکی؟

من که نگفتم تو حواس (نه هواس) نیست.
تو یه دختری. من پسرایی میشناسم که ...

مریم سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام.
همین که ناخواسته میاد برای موندن خودشو پر پر می کنه. ولی خدایش مجبورم کردید اینبار بگم : بدجوری مخالفم(کاملا خصمانه)

سلام.
کاش دلیله مخلفتتم بگی (‌کنجکاوانه)

ماندا سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.mandaa.blogfa.com

قبول کن قطعا خیلی هاشون حاصل عشقن !اصلن مگه میشه ادم کسی رو دوس نداشته باشه و باهاش عشقبازی کنه ؟؟!
زمانی که بخوام بچه دار بشم تمام اصول رو رعایت می کنم ،از لحاظ دینی و عقلانی و عاشقانه خیلی چیزا هست که در تولد یک انسان نقش داره !
این از عجایب آدمهاست که از هماغوشی انسان می سازند و از انگور شراب !!

۰راستی سروش منظورت از نفهمیدی چی بود ؟ پست من ؟؟!! منظورم غفلت ما آدما و از دست رفتن فرصتهاست .

قبول نمیکنم قطعا خیلی هاشون حاصل عشقن.
فرض کن فلان کس رو که بابا و مامانش اصلا رابطه عاشقانه‌ای با هم ندارند
پس اون بابا از هر چیزی میتونه باشه جز عشق

زیبا گفتی از هماغوشی انسان می سازند و از انگور شراب !!

ممنون از توضیحت

شهلا سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.majhoolat.blogsky.com

احتمال کمی داره که تو هم آغوشی به اونی که می خواد به وجود بیاد فکر بشه

با این حرف کاملا موافقم

چون هیچ چیزی صد در صد نیست

ممکنه به نفر سوم هم فکر بشه

فرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://petti.blogsky.com

من حالم بده
نظر نمیدم !

بله دیدمت
بعد که حالت خوب شد بیا

یک آدم اینجوری سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 05:44 ب.ظ

فکر نکنم آدما کلا اون موقع فکر بکنن به نظر تو فکر می کنن؟

فکر؟
دوستی داشتم که میگفت وقتی در آغوش عشقشه فیلسوف میشه و فکرهای فلسفی میکنه

شهرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامم سروش عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟؟
معذرت میخوام که چند دفعه پیشم اومدی و من نیومدم و ببخشید که دیر سر زدم....
اگر منظورت هم آغوشیه که از روی عشق نیست که اصلا از همه نظر هوس و یه لحظه غفلت و بدبخت اون نفر سوم..
ولی هم آغوشی که کاملا دو طرف برای هم دیگرند و عاشق هم همچ وقت از به وجود آمدم یه نفر سومی که به قول معروف میوه ی زندگیشونه و ثمره ی عشقشون ناراحت نخواهند شد بلکه خوش به سعادت اون نفر سوم...
ممنون گلم....
مرسی که به من هم سر میزنی..
یا حق!!!

سلام
درست میگی ولی فکر کنم تعداد اون افراد خیلی کم باشه

اما کاش راهی وجود داشت که خود اون نفر سوم انتخاب میکرد که به دنیا بیاد یا نه

خواهش

از اون کلمه‌ی آخر خوشم نمیاد

شهرزاد سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 10:40 ب.ظ

راستی سروش جون؛این فکر رو نکن که هیچ آدمی خلق شده ی عشق نیست...؛من با این حرفت مخالخم..
زیاد به اینجور چیزا فکر نکن ؛بعدا فکرت زیادی به بیراهه میره و کلا از زندگی کردن سیر میشی....
اگر هیچ آدمی خلق شده ی عشق نبود خداوند هیچ وقت نمیخواست که انسان های دیگری به وجود بیایند...
ببخش زیادی حرف زدم...
فدای تو..
یا حق!!

سیر شدن از زندگی نقطه مخالف این حرف که هیچ کس اختیار خودش هنگام به وجود اومدنو نداشته

پس خوش به حاله اونایی که مرگشونو خودشون تعیین میکنن

شهرزاد چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 04:20 ب.ظ

سلامم سروش جون:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
از کدوم حرف آخرم خوشت نیومد؟؟متوجه منظورت نشدم؟؟؟؟!!!
منظورت یا حق؟؟؟؟!

آره دقیقا منظورم همون کلمه‌ست

مهتابی خانوم دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

از ته دل من گفتی...

ایییییییش...اینقده از آدمای بی مبالات بدم میاد...بچه چیه بابا

به به بعد از چند قرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد